شماره تلفن: 09123690364   اکستنشن کرج     اکستنشن گوهردشت     کراتین کرج

پروتز مو زنانه کرج

پروتز مو زنانه کرج _ موهایی پرپشت و بلند خواسته تمام خانم ها می باشد که موجب افزایش زیبایی آنها خواهد شد. اما به هر دلیلی در برخی افراد قسمتی از موهای خود را از دست می‌دهند که باعث از بین رفتن اعتماد به نفس آن‌ها خواهد شد. بهترین روش درمان با کمترین عوارض پروتز مو برای خانم ها است.

کم پشتی و ریزش مو یک امر طبیعی در جوامع امروز می‌باشد. که به دلایل مختلف: افزایش سن، استرس، ژنتیک، مصرف داروهای شیمیایی خاص و… صورت می‌گیرد. که در برخی موارد دچار طاسی یا کچلی سر می‌شوند.

مرکز پروتز مو زنانه در کرج

در مرکز مهرجان خدمات پروتز مو و اکستنشن مو به صورت تخصصی برای بانوان عزیز انجام می‌شود. در این مرکز ابتدا با استفاده از مشاوره می‌توانید بهترین روش برای بهبود موهایتان را انتخاب کنید. اگر دچار طاسی سر شده باشید پروتز مو بهترین گزینه برای شماست. ولی در صورتی که ریزش مو شما ضعیف باشد و با توجه به تشخیص مشاوران با استفاده از اکستنشن مو خواهید توانست به موهای زیبای جوانی‌تان دست پیدا کنید.

در مرکز مهرجان تمام موهای استفاده شده در پروتز مو طبیعی می‌باشد.

پروتز مو کرج

پروتز مو طبیعی در کرج

پروتز مو در کرج یکی از روش های درمان طاسی مو به شمار می‌رود. که یک راه‌حل موقت و کم هزینه نسبت به کاشت مو است. که باعث پوشش طبیعی قسمت های طاس شده سر خانم ها می‌شود.

این راه کار در سال های اخیر در بین آقایان و خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. یک روش عالی و سریع برای برگرداندن اعتماد به نفس و زیبایی خانم ها بسیار اثر بخش می‌باشد.

اجزا پروتز مو زنانه

پروتز مو زنانه کرج از 2 جز بیس پروتز و مو پروتز تشکیل شده است. پیس پروتز از یک لایه نازک توری مشبکی مشابه با پوست سر انسان تولید شده که موجب خواهد شد هوا به پوست نفوذ کند تا باعث ایجاد بیماری های پوستی نشود.

مو پروتز روی این لایه قرار می‌گیرد و جنس این موها طبیعی و در رنگ های مختلف، با توجه به سلیقه و رنگ موی فرد در اختیار قرار می‌گیرد.

 

فهرست مطالب

مرجان بلالیان
1.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

شـــماره تلفن: 09123690364
ایمـیل: Mehrejanbeautysalon@gmail.com