شماره تلفن: 09123690364   اکستنشن کرج     اکستنشن گوهردشت     کراتین کرج

کراتین مو و بهترین مرکز کراتین کرج

کراتین مو در کرج

بهترین مرکز کراتین مو در کرج

بهترین مرکز کراتین مو در گوهردشت کرج

بهترین مرکز کراتین مو در کرج _ موها یکی از مشخصه های زیبایی هرفرد است. هیچکس از موهای وز خوشش نمی‌آید. چطور می‌توان زیبایی را به موها برگرداند؟ در مرکز کراتین و اکستنشن مهرجان در کرج به توضیح، در مورد کراتینه مو که یک روش مناسب برای احیای مو می‌باشد می‌پردازیم. که در عرض 40 دقیقه زیبایی به موهایتان بازمی‌گردد، در مورد مراحل کراتینه و مزایا و فواید آن، نکات مربوط به آن و… پرداختیم.

کراتین مو چیست؟

کراتین ماده موجود در ناخن و مو است، این ماده مسئولیت تولید پروتئین را به عهده دارد. مواد کراتین مورد استفاده در مرکز کراتین مو کرج، باعث نرمی و درخشندگی ساختمان مو شده و همچنین به موهای آسیب دیده کمک خواهد کرد تا زودتر ترمیم شوند.

رنگ کردن موها تاثیر بسیار زیادی در از بین رفتن کراتین موجود در مو خواهد شد. درست زمانی که موهایتان زیبایی و براقیت طبیعی خود را دارد. وقتی میزان این ماده در مو و ناخن به دلیل سبک زندگی های امروزه و قرارگرفتن در معرض آفتاب مستقیم و استفاده از رنگ ها و مواد شیمیایی کم می‌شود. مو طراوت و شادابی خود را از دست خواهد داد.

درواقع کراتین برای ترمیم موهای آسیب دیده و زبر ایجاد شده است. این ماده را بر روی موها قرار داده که پروتئین های لازم را به مو برسانند. کراتینه کردن مو یک روش دائمی نیست و اکثرا هر سه ماه نیاز به ترمیم دارد که با توجه به شرایط نگهداری مو این زمان متغیر است و تقریبا 90 دقیقه یا بیشتر طول خواهد کشید.

کراتینه برای موهای سالم ولی خشک و شکننده مناسب است و اگر این خشکی مو در حد کم یا متوسط باشد. می توان از روغن ها و ماسک مو این آسیب را جبران کرد ولی اگر این آسیب ها جدی تر بود باید از روش کراتینه برای حفظ زیبایی مو استفاده کرد.

کراتین موی کرجبهترین مرکز کراتین مو در کرج

انواع کراتین مو در کرج

بهترین مرکز کراتین مو در کرج

شاید امروزه اسم های زیادی از قبیل کراتین مو سرد ، نانو کراتین ، گلوبال کراتین ، کراتین بدون اتوکشی و … به گوشتان خورده باشد. که تمامی این مدل ها تفاوتی با هم ندارد و در روش و اصل کار کراتین تغییری ایجاد نمیشوند و فقط جنبه بازاریابی دارد.

تنها راه جذب کراتین به مو به وسیله حرارت است.

آموزش کراتیه مو در کرج

بهترین مرکز اکستنشن و کراتیه مو در کرج

  1. برند مورد اطمینان را انتخاب کنید.
  2. موها را با استفاده از شامپوهای مخصوص کراتین یا شامپوهای ضعیف شستشو دهید.
  3. موها را با سشوار خشک کنید. اگر می‌خواهید از روش احیا کردن مو استفاده کنید موها را کاملا خشک کنید ولی اگر می‌خواهید از روش کراتین برزیلی استفاده کنید کمی موهارا نم دار نگهدارید.
  4. موها را به دسته هایی تقسیم کنید. هرچقدر حجم مو بیشتر باشد باید دسته های تقسیم شده هم افزایش پیدا کند.
  5. محلول کراتین را در ظرف مناسبی ریخته و به فاصله 5/1 سانت از موها می‌زنیم. باید تمام قسمت های مو را پوشش دهد. اگر جنس موهایتان معمولی است 20 تا 30 دقیقه صبر کنید و اگر موهای فر و وز داشتید باید اندکی بیشتر صبرکنید. (تقریبا 40 دقیقه).
  6. هر ده دقیقه باید موها را با شانه دندانه درشت شانه کنید و با یک نایلون یا کلاه پلاستکی بپوشانید.
  7. بعد از اینکه زمان ذکرشده طی شد بدون اینکه شستشو دهیم موها را با سشوار خشک کنیم. دقت کنید که موها نباید شسته شوند مگر اینکه در دستورالعمل آن محصول قید شده باشد.
  8. پس از خشک شدن موها با اتوموی داغ روی موها بکشید، هر دسته مو 7 الی 8 دقیقه اتو شود که از طریق حرارت کراتین ها جذب موها شود.
  9. حتما به این موضوع توجه کنید که پس از اتمام کار موها نباید خیس شود.

نکاتی در مورد کراتین مو در کرج برای افزایش ماندگاری آن

مرکز کراتین مو در کرج

  1. تا سه روز دوش گرفتن ممنوع است.
  2. حداقل تا 48ساعت بعدازکراتینه کردن نباید موها با گیره بسته شود.
  3. بعد از هربار شستشو موها را با باد سرد سشوار خشک کنید.
  4. شامپوهایی که استفاده میکنید باید بدون سولفات باشد.
  5. کراتینه کردن برای زنان باردار ممنوع است.
  6. شستن مو با آب داغ و به دلیل خشک شدن پوست سر ،پوست چربی مضاعف تولید می کند. که باعث زودتر چرب شدن موها می شود و همچنین دوام کراتین را کاهش می دهد.
  7. استفاده از نرم کننده فقط برای ساقه موها زیرا استفاده از نرم کننده برای ریشه و پوست سر باعث زودتر چرب شدن موها و کف سر می شود.
  8. شستشوی کم سر.
  9. استفاده از ماسک موی بدون سولفات بعد از کراتینه کردن.
  10. کراتینه کردن فقط برای موهای آسیب دیده مناسب است. که میتواند این مدل مو را احیا کند. ولی برای موهای سوخته باعث ریزش مو می شود. زیرا تنها راه برای از بین بردن سوختگی مو کوتاه کردن موهاست.
  11. استفاده از اتو مو و بابلیس و سشوار را کاهش دهید. زیرا موها را خشک میکند و کراتین مو را از بین می برد.
  12. از مدل موهایی استفاده کنید که ساقه موها زیاد در معرض آفتاب قرارنگیرد. تا نوک موها سلامتی خود را داشته باشند و اثر کراتین ازبین نرود.
  13. حفظ رطوبت مو بسیار ضروریست به همین منظور استفاده از نرم کننده ها، روغن های طبیعی و ماسک موهای با کیفیت را حداقل 3 الی 4 بار در ماه در برنامه خود قرار دهید.
  14. اگر به استخر رفتید به دلیل وجود کلر حتما روغن زیتون به موهایتان بزنید تا موها خشک نشوند.
  15. زمانیکه موهایتان خیس است آنها را با کش یا گیره نبندید چون موها حالت می گیرند. اول موها را با باد خنک سشوار خشک کنید. بعد موهارا ببافید یا ببندید.

چه عواملی باعث ازبین رفتن کراتین مو میشود؟

ü     دکلره

ü     رنگ مو

ü     استفاده از محصولات شیمیایی

ü     حرارت دیدن مو و دوش آب داغ 

دلایل وز شدن مو بعد از کراتینه کردن چیست؟ 

  1. انجام غلط فرایند کراتینه مو
  2. استفاده نکردن از محصولات با کیفیت در کراتینه کردن مو که باعث شکستن و ریزش مو میشود (بهترین مارک مواد کراتینه متعلق به کشور برزیل است که کادیو و کیوبی بهترین آنان است)
  3. تماس موی سر با کلر که اگر از کلاه مخصوص استخر استفاده کنیم میتوان از این ضرر به مو جلوگیری کرد

مزایای کراتین مو در سالن مهرجان در کرج

  1. جلوگیری از وزشدن
  2. رفع آسیب های مو
  3. صاف شدن و احیای مو
  4. برای انواع موها مناسب است
  5. حالت دهی برای موها راحت تر انجام میشود
  6. کیفیت ساختار مو افزایش پیدا میکند
  7. راحتی در شانه کردن موها
  8. تقویت موها

معایب کراتینه کردن مو

  • سرطان زایی:(به انگلیسی: Formaldehyde) استفاده از فرمالدهید که باعث تحریک سلول های سرطانی میباشد و اکثرا در مواد شوینده استفاده میشود که متاسفانه این ماده در کراتین نیز وجود دارد و هرچقدر مقدار آن در مواد کراتین افزایش پیداکند به همان میزان ماندگاری صافی و لختی مو بیشتر میشود. حرارت اتو مو باعث ایجاد بخار فرمالدهید میشود که سرطان زا است.
  • ایجاد حساسیت: در برخی از افراد که به مواد کراتین حساسیت دارند عوارض استفاده از این مواد قرمزی و تورم پوست سر، خارش و سوزش در ناحیه سر و حتی چشم ها میباشد که گاهی اوقات این عارضه ها باعث به وجود آمدن آلرژی های طولانی مدت میشود. قبل از کراتینه کردن حتما تست حساسیت انجام دهید.
  • ماندگاری کم و هزینه بالا: این روش بسیار هزینه بر است و اصلا کوتاهی و بلندی مو تفاوت خاصی در هزینه ایجاد نمیکند و ماندگاری این روش حتی اگر مراقبت هم انجام شود حداکثر چهارماه است و بعد از این مدت نیاز به ترمیم و پرداخت مجدد هزینه دارد.
  • برای زنان باردار ممنوع است: بخار فرمالدهید برای زنان باردار خطر چندبرابری نسبت به سایر افراد دارد.
  • ریزش مو: تکرار بیش از حد کراتینه کردن مو که پیوند های دی سولفید شبکه کراتین مو را از بین میبرد و باعث آسیب رسیدن به مو و در طولانی مدت هم باعث تشدید ریزش مو و شکنندگی آن میشود.

قیمت کراتین مو در سالن کراتین و اکستنشن مهرجان چقدر می باشد؟

قیمت کراتین مو بسنگی به سالنی که مراجعه می کنید متفاوت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و کیفیت کار با شماره زیر تماس بگیرید.

فهرست مطالب

مرجان بلالیان
5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

شـــماره تلفن: 09123690364
ایمـیل: Mehrejanbeautysalon@gmail.com